educa-logoاگر پازل ادوکا Educa  خریدید و در حین چیدن قطعه ای از آن را گم کردید  می توانید قطعات گمشده را از شرکت سازنده درخواست کنید.

پازلی که قطعاتی از آن گم شده باشد در نهایت از زیباییش کاسته می شود چرا که در گوشه و کنار یا حتی در وسط تصویر قسمتی از طرح وجود ندارد و پنداری سوراخی در تابلو به وجود آمده. کمپانی ادوکا Educa برای اکثر محصولاتش مکانیسمی تعریف کرده که می توان قطعات گم شده پازل را درخواست کرد و این شرکت با کمال افتخار و در نهایت سخاوت به صورت رایگان آنها را برای سفارش دهنده ارسال می کند.

 

جعبه ی پازل را دور نیندازید  

این روش فقط برای برخی پازل های شرکت EDUCA  قابل استفاده است.

 

  • از ارسال درخواست های مکرر اجتناب کنید چرا که درخواست های شما کنسل شده و یا باعث به تعویق افتادن ارسال می شود.
  • دقت شود که این مکانیسم برای پازل هایی اجرا می شود که در پشت جعبه ی آنها به این سرویس یا خدمت اشاره شده باشد.
  • دقت کنید که برای جلوگیری از سودجویی افراد و برای عملی بودن این سرویس، این شرکت برای هر پازل تنها تا ۱۶ قطعه را ارسال می کند و این کار را تا زمانی انجام می دهد که آن پازل در چرخه تولید شرکت وجود داشته باشد.
  • آدرس تحویل گیرنده را به صورت کامل و دقیق و به انگلیسی اعلام کنید، با توجه به این که قطعات توسط پست معمولی جهانی و در داخل پاکت نامه ارسال می شوند، در نوشتن آدرسی که در ساعات اداری گیرنده ای در آن حضور دارد دقت نمایید.

 

شروع کار با ورود به این صفحه است :

درخواست قطعه گمشده پازل های ادوکا EDUCA

( اگر انگلیسی نمی دانید، از یک نفر کمک بگیرید )

اگر قبلا در سایت عضو شدید، وارد شوید
در غیر این صورت عضو شوید: برای این کار :

نام ، نام خانوادگی ، زبان مورد تکلم، آدرس ، شهر و استان، کد پستی ، کشور، تلفن و ایمیل و نیز تاریخ تولد به میلادی الزامی است و مسلما جنسیت را هم باید تعریف کرد

piezaperdida01روی یک سمت جعبه پازل شما عددی یازده رقمی در کادری قرمز رنگ نوشته شده است که ۵ رقم اول و ۶ رقم دوم آن با یک ممیز یا slash جدا شده است.

آن اعداد را در فرم مربوطه به دقت وارد نمایید

 

 

 

 

piezaperdida02قطعاتی که گم شده اند را طبق آموزشی که در تصویر سایت قرار دارد پیدا کنید : برای این کار پازل را به صورت صحیح جلوی خود قرار دهید. از گوشه سمت چپ بالا به سمت راست شمارش کنید تا ستون قطعه مورد نظر پیدا شود، این شماره در فرم A نوشته شود همین کار را برای پیدا کردن ردیف قطعه انجام دهید، یعنی از گوشه چپ بالا به سمت پایین بشمارید، به این ترتیب شماره ستون و ردیف هر قطعه در فرم نوشته شود.

این کار را برای قطعات گمشده پازلتان انجام دهید، شما در کل ۱۶ قطعه برای هر پازل می توانید درخواست دهید و این قطعات نباید تکراری باشند.

 

 

 

 

 

اگر نیاز به توضیح مطلبی هست  در قسمت comment  بنویسید
( اگر انگلیسی بلد نیستید یا حقیقتا توضیح مهمی ندارید  از پر کردن این قسمت خودداری کنید، نوشتن کلماتی مانند please , plz  یا وارد کردن عبارات و جملات نامفهوم در این قسمت باعث می شود تا درخواست شما بررسی نشود، حذف شود یا با تاخیر پیگیری شود)

در پایان با قوانین سایت مربوطه موافقت کنید و فرم را SEND کنید.

کمی زمان می برد تا قطعه درخواستی شما به دستتان برسد، چیزی حدود یک ماه.

دقت کنید که آدرس نویسی به انگلیسی برعکس فارسی است ، یعنی ابتدا شماره واحد و پلاک ، کوچه، خیابان، میدان، محله، شهر، استان

اگر آدرس نویسی به انگلیسی را بلد نیستید یا شک دارید از نفری دیگر کمک بگیرید

ولی ما ترجیح می دهیم تا بیشتر مراقب تکه های پازل باشیم تا از این سیستم استفاده کنیم.

 

 

 




سبد خرید


قسمتی از قوانین فروشگاه

هیچ گونه مرجوعی کالا به هیچ دلیلی انجام نمی شود

ارسال سفارشات تهران، تا دو روز کاری پس از تسویه حساب انجام می شود، ضمناً شرایط ترافیکی و بارندگی بر آن تاثیر می‌گذارد

پازل ایران یک فروشگاه اینترنتی است و هیچگونه شعبه، نمایندگی، مرکز فروش و فروشگاه فیزیکی ندارد. روند سفارشگذاری و فروش آنلاین تنها از طریق سایت puzzleiran.com صورت می گیرد و شماره تلفنهای اعلام شده، آدرسها یا سایتهای دیگر به این فروشگاه مرتبط نیستند؛ پازل‌ایران تعهد یا مسئولیتی در قبال محصولات یا خدمات آنها نخواهد داشت.

پازل ایران مسئولیتی بابت گم کردن قطعات توسط خریداران ندارد. تمام پازل های بسته بندی دارای تعداد کامل قطعات هستند و هیچ موردی مبنی بر کم بودن قطعات پذیرفتنی نیست. در صورتی که قطعه یا قطعاتی از پازل شما گم شده است یا به هر علتی اعلام خرابی قطعات می کنید، تنها شرکت تولید کننده مسئول آن است و می توانید از طریق اطلاعات تماس مندرج روی کالا با تولید کننده ارتباط برقرار نمایید و هیچگونه پشتیبانی یا مسئولیتی بر عهده فروشگاه اینترنتی پازل ایران نیست.

  • تبدیل عکس به پازل توسط ما انجام نمی‌شود.
  • خرید از پازل‌ایران از هر طریقی به معنی مطالعه قوانین درج شده در صفحه قوانین سایت و قبول شرایط آن است.
  • به قیمت ها دقت کنید. تمامی قیمت ها به تومان است.
  • وقت خود را برای چانه زدن در مورد قیمت هدر ندهید، تغییری در قیمتها ایجاد نخواهد شد و تماس تلفنی یا درخواست مراجعه حضوری تاثیری در کاهش هزینه‌ها نخواهد داشت.
  • پازل ها دارای راهنما، نقشه،شماره، حروف، ورقه زیرین، صفحه زیرین و ... نیستند و تنها عکس روی جعبه کمک کننده خواهد بود.
  • پازل ایران مسئولیتی بابت گم کردن قطعات توسط خریداران ندارد. تمام پازل های بسته بندی دارای تعداد کامل قطعات هستند و هیچ موردی مبنی بر کم بودن قطعات پذیرفتنی نیست.
  • نماد اعتماد الکترونیک enamad و درگاه‌های پرداخت بانکی، نشان‌دهنده صحت و سلامت فعالیت پازل ایران است. با خیال آسوده خرید کنید
  • قیمت و موجودی تمامی اجناس به روز است، پس تنها از طرح های موجود خرید کنید و منتظر ناموجود ها نباشید.
  • به ابعاد نوشته شده دقت کنید و در نظر بگیرید که پازل را کجا چیده و تابلوی چیده شده آن را کجا استفاده خواهید کرد.
  • در واردکردن آدرس ارسال دقت کنید و حتما شماره تلفن همراه اعلام کنید.
  • امکان خرید حضوری وجود ندارد؛ پازل‌ایران فروشگاه اینترنتی است.
  • پس از ارسال سفارش امکان تعویض یا کنسل کردن وجود ندارد. ( صفحه قوانین سایت را مطالعه کنید)
  • به هیچ عنوان در محل تحویل امکان تسویه حساب وجود ندارد و تمامی پرداخت ها باید از طریق سایت انجام گرفته باشد.

برای مطالعه کامل قوانین سایت اینجا کلیک کنید

instagram puzzleiran تماس با پازل ایران