تبدیل عکس به پازل توسط “پازل ایران” انجام نمی شود

تقریبا هر روز تماس های تلفنی و پیغام هایی دریافت می کنیم  مبنی بر تهیه پازل از عکس دلخواه یا عکس شخصی افراد.
نکته اول اینکه پازل ایران به هیچ وجه چنین کاری انجام نمی دهد و امکانات یا دستگاه های مورد نیاز این پروسه را در اختیار ندارد، شرکت، شخص یا مکانی هم برای این کار نمی شناسد و نمی تواند پیشنهاد دهد.

تهیه پازل از عکس یا آن طور که معمول شده است «تبدیل عکس دلخواه به پازل» در دو دسته کلی صورت می گیرد یکی برای تبلیغات شرکت ها و سازمان ها که در ابعاد کوچک و با کیفیت پایین برای ارزان تمام شدن تهیه و در نمایشگاه ها یا به صورت هدیه به مخاطبین آن شرکت ها به صورت رایگان عرضه می شود. در دسته دوم کاربر یک عکس را که با آن خاطره دارد یا به هر علتی باب میلش است را می خواهد به صورت تکه های پازل کنار هم بچیند. تهیه چنین پازلی نیاز به چاپ با کیفیت و مقوای با کیفیت و نیز برش با دقت دارد. همه این ها باعث افزایش قیمت کالای سفارشی می شود.

اما حقیقتا چه لزومی به تهیه پازل با عکس دلخواه است ؟

اگر تصویری در اختیار دارید که با آن خاطره دارید یا با سلیقه شما یکی است، بهتر است آن تصویر را به صورت کامل چاپ کرده و قاب کنید، چرا به دنبال آن هستید که یک بار به تولید کننده پازل مراجعه کنید و نگران باشید که کار خوب می شود یا نه و سپس هزینه ای زیاد پرداخت کنید تا تصویر ریز شده را به شما تحویل دهند و حالا به چیدن آن مشغول شوید. ضمن اینکه هر یک از این مراحل نیازمند صرف هزینه و زمان است.

پازل های عرضه شده توسط شرکت های عظیم سازنده مانند آنهایی که در فروشگاه اینترنتی پازل‌ایران عرضه می شود در تیراژ بسیار بالا تولید و تهیه می شوند و قیمتی به مراتب کمتر از یک جنس سفارشی دارند، نظارت بر کیفیت و دقت در تولید این پازل ها آنقدر بالا است که دوستداران پازل حاضرند چشم بسته به خرید آنها اقدام کنند.
طرح های استفاده شده برای پازل های تولیدی شرکت هایی چون هِیِ، رَوِنزبِرگِر ، ادوکا، آناتولین و … همگی با اخذ مجوزهای رسمی از صاحبان اثر مورد استفاده قرار می گیرند. این طرح ها از برترین آثار هنری جهان انتخاب می شوند و به صورت محدود ( در زمان یا در تعداد) تولید می شوند.  شما با خرید یک بسته پازل و چیدن آن به جزییات اثر بیشتر دقت خواهید کرد و در بازآفرینی اثری ناب و مهم شرکت خواهید داشت.

به نظر تیم فروشگاه اینترنتی پازل ایران، با اینکه تولید پازل از عکس دلخواه کاری جالب است ولی شاید چندان به صرفه نباشد؛ از طرفی تبدیل عکس دلخواه به پازل عملا هیچ ارتباطی با سیاست و خط مشی پازل ایران که همانا افزایش علاقه افراد به هنر و ارتقای سطح و سلیقه هنری و فرهنگی شخص و در نتیجه آن اعتلای سلیقه فرهنگی و بصری جامعه است، ندارد. فروش پازل و پیشنهاد به چیدن آن بهانه ای است تا افراد به آثار هنری، جغرافیا و فرهنگ ملل مختلف، طبیعت و مشاهیر جهان نظری دوباره داشته باشند.

 

در هر صورت اگر تمایل به تبدیل عکس دلخواه خود به پازل دارید از ما کمکی بر نمی آید ولی در صورتی که به شخص یا شرکتی برای این کار مراجعه می کنید، حتما نمونه کارهای آنها را ببینید تا وقت و پول شما هدر نرود.

 




سبد خرید


قسمتی از قوانین فروشگاه

هیچ گونه مرجوعی کالا به هیچ دلیلی انجام نمی شود

ارسال سفارشات تهران، تا دو روز کاری پس از تسویه حساب انجام می شود، ضمناً شرایط ترافیکی و بارندگی بر آن تاثیر می‌گذارد

پازل ایران یک فروشگاه اینترنتی است و هیچگونه شعبه، نمایندگی، مرکز فروش و فروشگاه فیزیکی ندارد. روند سفارشگذاری و فروش آنلاین تنها از طریق سایت puzzleiran.com صورت می گیرد و شماره تلفنهای اعلام شده، آدرسها یا سایتهای دیگر به این فروشگاه مرتبط نیستند؛ پازل‌ایران تعهد یا مسئولیتی در قبال محصولات یا خدمات آنها نخواهد داشت.

پازل ایران مسئولیتی بابت گم کردن قطعات توسط خریداران ندارد. تمام پازل های بسته بندی دارای تعداد کامل قطعات هستند و هیچ موردی مبنی بر کم بودن قطعات پذیرفتنی نیست. در صورتی که قطعه یا قطعاتی از پازل شما گم شده است یا به هر علتی اعلام خرابی قطعات می کنید، تنها شرکت تولید کننده مسئول آن است و می توانید از طریق اطلاعات تماس مندرج روی کالا با تولید کننده ارتباط برقرار نمایید و هیچگونه پشتیبانی یا مسئولیتی بر عهده فروشگاه اینترنتی پازل ایران نیست.

  • تبدیل عکس به پازل توسط ما انجام نمی‌شود.
  • خرید از پازل‌ایران از هر طریقی به معنی مطالعه قوانین درج شده در صفحه قوانین سایت و قبول شرایط آن است.
  • به قیمت ها دقت کنید. تمامی قیمت ها به تومان است.
  • وقت خود را برای چانه زدن در مورد قیمت هدر ندهید، تغییری در قیمتها ایجاد نخواهد شد و تماس تلفنی یا درخواست مراجعه حضوری تاثیری در کاهش هزینه‌ها نخواهد داشت.
  • پازل ها دارای راهنما، نقشه،شماره، حروف، ورقه زیرین، صفحه زیرین و ... نیستند و تنها عکس روی جعبه کمک کننده خواهد بود.
  • پازل ایران مسئولیتی بابت گم کردن قطعات توسط خریداران ندارد. تمام پازل های بسته بندی دارای تعداد کامل قطعات هستند و هیچ موردی مبنی بر کم بودن قطعات پذیرفتنی نیست.
  • نماد اعتماد الکترونیک enamad و درگاه‌های پرداخت بانکی، نشان‌دهنده صحت و سلامت فعالیت پازل ایران است. با خیال آسوده خرید کنید
  • قیمت و موجودی تمامی اجناس به روز است، پس تنها از طرح های موجود خرید کنید و منتظر ناموجود ها نباشید.
  • به ابعاد نوشته شده دقت کنید و در نظر بگیرید که پازل را کجا چیده و تابلوی چیده شده آن را کجا استفاده خواهید کرد.
  • در واردکردن آدرس ارسال دقت کنید و حتما شماره تلفن همراه اعلام کنید.
  • امکان خرید حضوری وجود ندارد؛ پازل‌ایران فروشگاه اینترنتی است.
  • پس از ارسال سفارش امکان تعویض یا کنسل کردن وجود ندارد. ( صفحه قوانین سایت را مطالعه کنید)
  • به هیچ عنوان در محل تحویل امکان تسویه حساب وجود ندارد و تمامی پرداخت ها باید از طریق سایت انجام گرفته باشد.

برای مطالعه کامل قوانین سایت اینجا کلیک کنید

instagram puzzleiran تماس با پازل ایران

پیشنهاد پازل ایران به شما

8 دیدگاه

  1. مرتضی فرشچی گفت:

    ایمیل : mrt.farshchi@gmail.com
    هر زمان پازل با تصاویر از ابنیه تاریخی ایران تهیه کردید از تخت جمشید تا مساجد جادویی اصفهان، از طریق ایمیل پیام رسانی کنید. نام شما هم پازل ایران خیلی با محصولاتتون همسو نیست. نظرتون در مورد تبدیل عکس دلخواه به پازل هم، صرفا نظر بازاریابی هست که فقط به فروش اجناس موجود خودش می اندیشه و هزاران دلیل می تراشه.

  2. ارام گفت:

    ایمیل : aram3113@gmail.com
    به شما ربطی نداره که ما چرا میخایم عکس مورد علاقه مون رو روی پازل بزنیم یا اینکه فلسفه پازل درست کردن چیه. شما کار خودتو بکن. اگه خسته ای از پرسش ها کافیه یه جمله بنویسی که سایت ما سفارش چاپ عکس روی پازل قبول نمیکنه. دیگه به شما ربطی نداره که به خودت اجازه میدی بشینی یه صفه توصیه و درس به مردم بدی.

  3. نهال گفت:

    سلام، من یه پازل خریدم از برند ریکوردی و متاسفانه یکی ازش نیست!!! من میخواستم بدونم تو ایران تکنولوژی وجود داره که مثلا یه دونه از یه پازل رو بسازه؟! خیلی برام مهمه اخه…اولین پازلمه و طرحشو خیلی دوست دارم😫😫

  4. حسن خانی گفت:

    سلام پازل ایرانی بخرید تا وقتی این مشکل براتون پیش امد بتونید تعویض کنید

  5. معصومه گفت:

    با سلام، همیشه اینطوری نیست که کسی بخواد یه عکس خانوادگی یا شخصی رو که میخواد قاب کنه بزنه به دیوار، تبدیل به پازل کنه، مثلاً ممکنه کسی به یک اثر هنری یا تاریخی یا طبیعی علاقه زیادی داره و دوست داره پازلش رو بسازه، ولی پازلش موجود نباشه، چه بسا ارزش هنری و فرهنگی این اثر بیشتر از آثاری باشه که پازلهاشون موجوده. از طرفی برای بچه هایی که علاقه به پازل دارن، خیلی هیجان انگیزه که پازل شخصیت های کارتونی یا حیوانات یا بازی های مورد علاقه خودشون رو بسازن. بنابراین یک پازل سفارشی میتونه برای بچه ها غافلگیرکننده و هیجان انگیز باشه.
    با سپاس از شما، من همیشه از پازل های پازل ایران استفاده میکنم و از کیفیتش هم راضی هستم.

    • قطعا همینطور است و هرچیز سفارشی جذاب و ارزشمند است… مشکل آنجاست که امکان تولید کالای باکیفیت در حال حاضر وجود ندارد و پازلهای سفارشی تولید شده در داخل ارزشی ندارند…

      کیفیت و ضخامت پازل، کیفیت چاپ و برش، تغییر رنگ پس از چند ماه، ابعاد کوچک، بسته بندی نامناسب، کم بودن قطعات و موارد دیگر مشکلاتی هستند که ارزش پازل سفارشی رو کاهش میدهند.

      شرکتهای تولیدکننده مثل ادوکا سرویس مختص ساخت پازل شخصی دارند و با همان دقت و کیفیت پازلهای عمومی، پازل با طرح دلخواه می‌سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.